loading...

سرزمین تیزهوش ها

بازدید : 188

آموزش مجازی رایگان همانطور که از نامش پیداست هیچ هزینه‌ای ندارد و هیچ پیش شرطی را هم نمی‌خواهد فقط کافی است دسترسی به اینترنت وجود داشته باشد.

 آموزش مجازی رایگان همانطور که از نامش پیداست هیچ هزینه‌ای ندارد و هیچ پیش شرطی را هم نمی‌خواهد فقط کافی است دسترسی به اینترنت وجود داشته باشد. داشتن علاقه مهم ترین ملاک در این شیوه ی آموزشی است. اینگونه آموزش ها که به شیوه ی دوره های آموزش رایگان در اختیار دانش جویان قرار می گیرد، هیچ مجوز رسمی لازم ندارند.

تاریخچه سامانه آموزش مجازی رایگان

زمانی نه چندان دور جهت تحصیل مسیری جز دانشگاه نداشتید و برای پذیرش در دانشگاه به ویژه در کشوری مانند ایران چاره ای نداشتید که از سد بزرگی به نام کنکور بگذرید. دوره های آموزش آنلاین موقعیت مناسبی است برای کسانی که در شرایط عادی امکان دسترسی به دوره های جدی و سخت آموزشی ندارند. اگر به هر علتی نمی توانستید در امتحان سراسری کنکور شرکت یا پذیرفته شوید، مجبور بودید  تا خودآموز باشید و خودآموزی، در زمینه های چون ادبیات و یا هنر اگرچه گاه می‌توانست نتیجه خوبی به بار آورد ولی در زمینه هایی که به تخصص‌های خاص احتیاج داشت مطمئنا به مشکل بر می‌خوردید و باید هزینه های سنگینی را برای یادگیری این تخصص می پرداختید.

رسیدن به درجات بالا در رشته‌های دانشگاهی و علوم متفاوت بسیار دارای ارزش است اما گاهی به علت هزینه‌های گزاف آن، امکان تحصیل در مراتب بالا ایجاد نمی‌شود. خوشبختانه امروزه با گسترش تکنولوژی‌های ارتباطی شما می‌توانید هز چیزی را به شکلی تقریبا سازمان یافته و درست و البته رایگان فرا گیرید.

تعامل در سامانه یادگیری الکترونیکی نوعی دوره آنلاین با قصد دسترسی آزاد بر پایه وب و مشارکت افراد در مقیاس بزرگ است. به گفته کارشناسانی که در زمینه شبکه اجتماعی فعالیت می کنند،

آموزش مجازی رایگان، همانگونه که از اسمش مشخص است هیچ هزینه ای ندارد و هیچ پیش شرطی را هم لازم ندارد فقط کافی است امکان دسترسی به اینترنت وجود داشته باشد. داشتن علاقه کافی مهم ترین فاکتور در این متد آموزشی است. اینگونه آموزش ها که به طریقی دوره های آموزش رایگان در اختیار دانش جویان قرار می گیرد، هیچ مجوز رسمی لازم ندارند.

ویژگی های آموزش مجازی رایگان

به طور کلی هر آموزش مجازی رایگان دو ویژگی مشترک دارند:

دسترسی آزاد : شرکت کنندگان در این دوره ها نیاز به ثبت نام در مدرسه یا موسسه یا دانشگاه ندارند و نیازی به پرداخت پول هم ندارند.

مقیاس پذیری : در دوره های سنتی یک درس برای تعداد محدودی از دانش آموز و معلم تعریف می شود ولی گُستردگی فناوری آموزش الکترونیکی می تواند تعداد نامحدودی از شرکت کنندگان را پشتیبانی کند.

پیشرفت‌های اخیر در فناوری ویدیو، شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای صوتی تصویری و تعاملی به دانشگاه‌ها این امکان را می‌دهند تا این دوره های درسی گستردۀ اینترنتی را به عنوان راهی برای رساندن امکان تحصیل به مخاطبان گسترده با کم ترین هزینه یا بدون هزیه ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

 

 

تیزلند 1398/10/08 زمان : 14 نظرات (1)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش
سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 2218
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 1,369
  • باردید دیروز : 2,354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,307
  • بازدید ماه : 35,694
  • بازدید سال : 387,846
  • بازدید کلی : 821,459

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد